International art movement for contemporary figurative painting with ideas.
Stuckism is a radical and controversial art group that was co-founded in 1999 by Charles Thomson and Billy Childish (who left in 2001) along with eleven other artists. The name was derived by Thomson from an insult to Childish from his ex-girlfriend, Brit artist Tracey Emin, who had told him that his art was 'Stuck'. Stuckists are pro-contemporary figurative painting with ideas and anti-conceptual art, mainly because of its lack of concepts. Stuckists have regularly demonstrated dressed as clowns against the Turner Prize. Several Stuckist Manifestos have been issued. One of them Remodernism inaugurates a renewal of spiritual values for art, culture and society to replace the emptiness of current Postmodernism. The web site www.stuckism.com, started by Ella Guru, has disseminated these ideas, and in five years Stuckism has grown to an international art movement with over 100 groups round the world. These groups are independent and self-directed.
“...Ο Στακισμός (Stuckism) δεν υποστηρίζει την ακινητοποίηση στο παρελθόν αλλά την επιλογή μιάς διαφορετικής διακλάδωσης του δρόμου. Έχει οριστεί ως “Επαναμοντερνισμός” (Re-modernism) στο Στακιστικό Μανιφέστο, και παίρνει τη θέση ότι ο Μοντερνισμός άρχισε καλά, αλλά κάπου πήρε λάθος στροφή και διαλύθηκε σαν καπνός μέσα στον χώρο των καθαρών εννοιών. ΄Ετσι επιστρέφουμε στα βήματά μας ώστε να ακολουθήσουμε την διακλάδωση που αγνοήθηκε, να πασχίσουμε για μιά καλλιτεχνική δημιουργία που θα είναι πιό απτή και κατανοητή από περισσότερους ανθρώπους, ανακαλύπτοντας στην πορεία το που θα οδηγηθούμε...” Terry Marks

(click on image)





58 Comments:
Μου φαινεται ειμαι κοντα στο να ξεκινησω κατι αντιστοιχο εδω στην Ελλαδα.Αν και υπαρχει Ελληνικο τμημα ωστοσο αν κρινω απο τα εργα που ειδα αυτοι μαλλον εχουν χασει μια για παντα το δρομο!
Monday, June 11, 2007 12:42:00 PM
kala ke art attack pou to ksethapsate afto twra...pame pisw 6 xronia me tous kavgades me ton Serrota k ton Saatchi.
Monday, June 11, 2007 1:03:00 PM
Ο Billy Childish, είναι ωραίος τύπος.
Ανώνυμε, ναι είναι ληγμένο.
Monday, June 11, 2007 1:05:00 PM
Ναι δεν διαφωνω ωστοσο θα πρεπει να ξερεις οτι εμεις στην Ελλαδα ετσι κι'αλλιως ειμαστε 10 χρονια πισω οποτε ειναι επικαιρο! :p
Monday, June 11, 2007 1:08:00 PM
Epeiseis stin Ellada mas aresoun ta pasis fysews ligmena.
Xwris ligmena den tha epivioname
Monday, June 11, 2007 1:11:00 PM
Στην Αγγλια δεν ξερω αν ειναι ληγμενο αλλα σε αλλες χωρες απ οτι εριξα μια ματια μαλλον ηταν πατημα-αλλοθι για καθε πονεμενο/η που επειδη ζωγραφιζε παραστατικα θεωρησε οτι τον εκφραζει το κινημα.Το αποτελεσμα βεβαια τις περισσοτερες φορες ειναι επιπεδου κορνιζαδικου.
Monday, June 11, 2007 1:12:00 PM
Τους θυμήθηκαν πάντως χτες και οι Sunday Times.
Monday, June 11, 2007 1:12:00 PM
Ωστοσο επιμενω πως μπορει αν καποιος το οργανωσει να δημιουργηθει μια καινουρια μαγια απο καλλιτεχνες ως αντιπερισπασμος στη λαιλαπα του "instalation" και των αντιστοιχων επιμελητων.
Στα οποια instalation βεβαια δεν ειμαστε αντιθετοι αλλα με τη φορα που εχει παρει το πραγμα εχει καταντησει το καταφυγιο του καθε αταλαντου!
Monday, June 11, 2007 1:17:00 PM
mou aresei pou ypothesate oti eimai arseniko ke Alberich. loipon, ke art attack of course it is a long-forgotten thing -the time spread proves it- :).
alla entaksei nai eimaste pisw emeis opote ti xanoume na poume k giafto..fantazeste ola ta kornizadika tis athinas na enwthoun parafta me olous tous kallitexnes tous? me proedro tin maria filopoulou?
Monday, June 11, 2007 1:19:00 PM
entaksei, symfwnw, ke art attack. alla poso dyskolo einai pia na se syginisei enas pinakas..diladi to installation exei kai kapoia xrisimotita..akoubas to poto/palto sou..enw o pinakas..an einai kakogoustos einai tromaktiko.!
Monday, June 11, 2007 1:21:00 PM
Τι το ωραίο είχε η υπόθεσή μου δηλαδή και σας άρεσε?
Monday, June 11, 2007 1:23:00 PM
Ε καλα τωρα εσεις εχετε μεινει στη Φιλοπουλου στο Σακαγιαν στο Ρορρη και ολους τους μαθητες του Cremonini.
Εγω μιλω για πιο φρεσκα πραγματα και πιο ενδιαφεροντα.
Monday, June 11, 2007 1:34:00 PM
ma akrivws giati einai aparxaiwmena ta tekna afta giafto k einai to teleio paradeigma. i alitheia omws einai, oti den mou erxetai kaneis sto myalo me zwgrafiki aksiologi..exete kati na proteinete ke art attack? petakste mas ena kserokommato.. :)
Monday, June 11, 2007 1:50:00 PM
ke Alberich.
exei kati to romantiko, kati to comraderie..kati apo allotini epoxi..san na leme..symmetexw se afto to group edw ara profanws k eimai antras :)
Monday, June 11, 2007 1:52:00 PM
Ξεροκόμματα δεν πεταμε εμεις.Εχουμε και μια γαλλική παιδεια.Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε ειναι να σας προσκαλέσουμε σ ενα ωραίο δείπνο και κει να σας πούμε μερικά ονόματα.
:)
Υ.Γ Υπονοείτε οτι η τέχνη ειναι ανδρική υπόθεση? :p
Monday, June 11, 2007 2:29:00 PM
Το έμφαση που δίνετε στο θέμα, καθώς και τα συμπεράσματά σας παραπέμπουν σε κάτι το μεταμοντέρνο, το εκλεκτικιστικό, το πολιτικά ορθό, το mass culture.
Monday, June 11, 2007 3:11:00 PM
So residual...
Monday, June 11, 2007 3:42:00 PM
art said
"Μου φαινεται ειμαι κοντα στο να ξεκινησω κατι αντιστοιχο εδω στην Ελλαδα"
artattack curator....
ole!
που γινονται οι δηλωσεις συμετοχης?
Monday, June 11, 2007 6:02:00 PM
διοργανωση της biennial II κατω απο το γενικο τιτλο
"ela ston isio dromo adelfe mou performer,videoartist,installater"
μαλλον εχω επιρεαστει απο το κλιμα των ημερων artistς VS ΛΑΟς(πατρις,θρησκεια,k.l.p.)
το πρ. ανωνημο δικο μου
Monday, June 11, 2007 6:22:00 PM
"ela ston isio dromo adelfe mou performer,videoartist,installater"
Αυτο θα'ναι το συνθημα μας!
lol
Monday, June 11, 2007 7:46:00 PM
Ke alberich,
nai nai nai! what the hell is wrong with mass culture???? mi mou lete twra tetoia giati kai mono i frasi sas einai oxi eklektikistiko apla -glwssodetis !- alla elitistiko. en pasei periptwsei, egw apla mia paratirisi ekana...
Ke Art Attack,
poly endiaferousa i protasi..an kai fovamai ligo. :)
pantws prospathw na spasw to kefali mou kai na vrw zwgrafo pou na mou aresei..afta pou eida sto ypogeio tis art athina pantws me tromaksan.
Tuesday, June 12, 2007 9:39:00 AM
giati mporeis na vreis kapoion na kanei px video kai na sou aresei??
Tuesday, June 12, 2007 10:27:00 AM
anwnymh/e
Polla apo ta stoixeia pou enswmatwnei h mazikh koultoura einai akrws endiaferonta.
Alla ginontai karamelles kai anamasiountai mexri akyrwsews.
Epanerxomenos sto arxiko 8ema, 8ewrw oti akoma kai proseggiseis typou Susan McClary gia thn sxesh 9hs tou beethoven kai viasmou, a3izoun mia anagnwsh, alla vriskw tetrimmeno na me eggalei kapoia gia sexismo epeidh ths apedwsa la8os to fyllo, opws trivial einai kai ta logopaignia history/herstory.
Tuesday, June 12, 2007 11:18:00 AM
oxi oxi
me pareksigisate Ke Alberich.
den sas katigorisa gia sexismo - ma giati oloi einai edgy se afto to blog?-
aplws mou fanike PERIERGO giati na ypothesete oti eimai andras..
ke save nai exw dei arketa video pou mou aresoun.
na parathesw merika. to video tou thanasi totsika me tis pasxalies stin ekthesi i eksohi tou Beltsiou, ta perissotera video tis Loukias Alavanou, to video me tis hanoumisses tis Linas Theodorou, gia na milisoume gia ellines..ksenoi etsi oti mou rxetai sto myalo twra to video tou Anri Sala me tin afigisi tou dimarhou periigisi sta Tyrrana, ta video tis shirin neshat..kapoia tou bill viola..afta :) tapeini mou gnwmi vevaia. kai peri oreksews kolokythopita.
Tuesday, June 12, 2007 12:39:00 PM
Αυτοι οι ζωγραφοι που εγω εννοω δεν κανουν εκθεσεις και δεν συμμετεχουν στα κοινα (ομαδικες εκθεσεις κλπ).Οχι γιατι δεν θελουν αλλα δεν σπανε και το κεφαλι τους να δημιουργησουν ενα κυκλο επαφων ωστε να καταφερουν καποιες παρουσιασεις.Τους βρισκεις στις κοινωνικες συναλλαγες αναμεσα σε φιλους, απο στομα σε στομα, και σε καποιες ισως δευτερες, τριτες γκαλερι και με εκθεσεις ανα 5ετια (οχι αναγκαστικα Αθηνα, μπορει να ειναι και εξωτερικο η επαρχια).
Παντως επειδη ισως αμφιβαλλετε για την κριση μου ισως μια συνολικοτερη ματια στο blog μου θα σας επειθε για το γουστο μου.Θελω να πιστευω πως δεν ειμαι τοσο ασχετος.Παντως ειναι πολυ λιγοι αλλα και ενας-δυο ισως αρκουσαν.Εξαλλου στη ζωγραφικη αυτο συμβαινει.Ενας στα τοσα χρονια!
Οσο για το αν φοβαστε δεν εχετε και αδικο.Κι εγω θα με φοβομουν αν ημουν γυναικα.Ειμαι ενα animal :p
lol
Tuesday, June 12, 2007 1:15:00 PM
Φίλτατε (f)art attack, Παρόμοιοι αφορισμοί " ... αν κρινω απο τα εργα που ειδα αυτοι μαλλον εχουν χασει μια για παντα το δρομο! ... " μου φέρνουν στα ρουθούνια την τόσο πιά γνωστή σαλονίστικη, ακαδημαϊκή και μουχλιασμένη αποφορά της νεο-ελλαδίτικης "τέχνης", μιά αυτάρεσκης, αυτιστικής παραγωγής ανέμπνευστων αντικειμένων από βαριεστημένους τσόγλανους που παριστάνουν τον καλλιτέχνη στηριγμένοι στα λεφτά του μπαμπά και τις γνωριμίες της μαμάς!
Είτε έχωμε "χάσει το δρόμο" είτε όχι δεν ντρεπώμστε/φοβοόμαστε/απαξιούμε να εκθέσωμε τα έργα μας στην κοινή καθημερινή θέα, έξω από τα κλειστά περιβάλοντα της κάθε κλίκας αλληλοσυγχαιρόμενων βολεμένων!
Όσο για το άν είσαι "... κοντά στο να ξεκινήσεις κάτι αντίστοιχο εδώ στην Ελλάδα ...", με παρόμοιες ελιτίστικες δηλώσεις άστο καλλίτερα. Άλλωστε ήρθες δεύτερος, και για να σε δεχτούμε πρέπει να μας αρέσεις πρώτα!
Και επειδή πάντα παίρνω την ευθύνη για ότι λέω/γράφω, ονομάζωμαι Οδυσσεύς Γιακουμάκης, είμαι ο ιδρυτής και - προς το παρόν - το μοναδικό μέλος της "Εταιρείας Ρομαντικοί Ανώνυμοι" (Ελληνικό τμήμα του Stuckism International), τα περισσότερα έργα μου είναι σε κοινή θέα στο προσωπικό μου site στο http://www.rosaspada.com, το site της Εταιρείας είναι στο http://www.stuckism-athens.org και όποιος νομίζει πως "έχωμε χάσει το δρόμο" τον προκαλώ να το τεκμηριώσει και, επίσης τεκμηριωμένα, να μας τον δείξει το δρόμο, αφού αυτός τον έχει βρεί, άν και όποιος κομπάζει έτσι συνήθως δεν έχει τίποτα να δείξει πέρα από το .... του!
Tuesday, June 12, 2007 7:39:00 PM
Αγαπητε κ.Γιακουμακη.
Πρωτα μερικες διευκρινησεις.Το "..ειμαι κοντα στο να κανω κατι αντιστοιχο" ηταν κατι σαν χιουμορ και εν πασει περιπτωση αν σκεφτομουν να κανω κατι δεν θα το εκανα κατω απο την σκεπη των Stuckism.Ελπιζω τουλαχιστον αυτο να μου το επιτρεπεται.
Ωστοσο αν νομιζετε πως εσεις ειστε απο την καστα εκεινων των καλλιτεχνων που δεν κανουν σαλονίστικη, ακαδημαϊκή και μουχλιασμένη αποφορά της νεο-ελλαδίτικης "τέχνης" τοτε πως αλλιως θα μπορουσαν να ερμηνευτουν διαολε κατι περικεφαλεες κατι αρχαιοελληνικες αναφορες κατι ντεμι βυζαντινοκατι πινελιες οπως αυτες που εχουμε τη χαρα να συνανταμε στο εργο σας? Ως kitsch η ως κορνιζαδικο πολυτελειεας?
Σας αφηνω στη κριση του "λαου".. :)
Οδυσσευς Γιακουμακης - "The Sleeping Stradioti"
Tuesday, June 12, 2007 9:03:00 PM
Καλέ μου (f)art attack. Το ότι ήταν "κάτι σαν χιούμορ" - δυστυχώς μόνο "κάτι σάν" - είναι προφανές.
Είναι επίσης προφανές ότι το δικό μου σχόλιο είναι στο σημείο εκείνο ειρωνικό όμως, δεν φαίνεται να το πιάσατε μιά και το "είδος" σας δεν τα πάει καλά με τους συμβολισμούς γενικά, εξ ού και η ενόχληση που φαίνεται να δοκιμάζετε μπροστά σε χάριν συμβολισμού αναχρονιστικές αναφορές στην κλασσική αρχαιότητα, ή στην Γοτθική τέχνη (οι "ντεμι βυζαντινοκατι πινελιες" και η "περικεφαλαία").
Δεν με εκπλήσσει το μίσος προς τον Συμβολισμό στην Τέχνη, είναι ακριβώς το κόλλημα που σας κληροδότησαν οι νεο-Γραικοί - με επίφαση Γαλλικού μεταπτυχιακού - δάσκαλοί σας. Υπάρχουν όμως κι' άλλα μέρη πέραν της Αθήνας και τη Θεσσ/κης. Γνωρίστε τα! Κάνει καλό!
Όσο για το "kitsch του κορνιζαδικου πολυτελειεας", με την αγάπη που φαίνεται πως έχετε στα μετα-μοντέρνα εγκεφαλικά κατασκευάσματα, δεν σας παίρνει με τίποτε να μιλάτε για kitsch! Κοιτάξτε κατ' αρχήν στο σπίτι σας για κάτι τέτοιο!
Στην "κρίση του λαού' δεν με παραδίδετε με το να βάζετε link στο έργο μου γιατί, όπως τόνισα, εγώ μιλάω επώνυμα, όχι πίσω από ψευδώνυμα και το έργο μου το εκθέτω στην κοινή θέα με παρρησία από μόνος μου.
Εσείς φοβάστε να μας πείτε πoιός είστε και τι έχετε δημιουργήσει? Για να εκφέρετε τόσο εύκολη "άποψη"¨για το καλλιτεχνικό όραμα των άλλων, θα έχετε τρομερή εμπιστοσύνη στο δικό σας! Γιατί δεν το μοιράζεστε λοιπόν μαζί μας? Μήπως γιατί η μόνη δύναμη του νάνου είναι το βεληνεκές της φτυσιάς του?
Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι και κάντε κανένα ταξιδάκι στην Ιταλία με την ευκαιρία... Μπορεί να σας ωφελήσει!
Μ.Ο.Γιακουμάκης
Tuesday, June 12, 2007 11:46:00 PM
Γιατι θα πρεπει να αντιπαραβαλλω αυτα που λεω με καποια δουλεια και καποια επωνυμια?
Οποιος δεν ειναι καλλιτεχνης η ας υποθεσουμε καποιος που ειναι ενας ανωνυμος και δεν ασκει το λειτουργημα (sic) που ασκειτε εσεις δεν μπορει να εχει κριση για καποιον που κανει τεχνη?
Και οσο για τον συμβολισμο μη με κανετε να γελω.Εχετε τοση σχεση με το συμβολισμο οσο ενα σουβλακι με αστακομακαροναδα.
Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι κι εγω και ελπιζω να ακολουθησετε ενα απο τα πολλα Αρχαιοελληνικα συμποσια που γινονται ανα την Ελλαδα (το καλοκαιρακι γινονται πολλα - εχει και διαφορα σαιτ ).Μη ξεχασετε μονο να βαζετε κλαδους ελιας στο κεφαλι σας μη σας χτυπησει ο ηλιος.
Fart attack
Wednesday, June 13, 2007 1:05:00 AM
Αισθητικη του site?
Του χειριστου ειδους.
Οσο για τον συμβολισμο ,ειναι χυδαια εμφανης και δανεικος.
(κριμα γιατι η αγγλικη εκδοχη εχει ενδιαφερον)
και δεν καταλαβα, το μαγαζι σε ποιους απευθυνεται?(μου φερνει στο νου κατι καναπεδες αμπιρ με κροσι,σε ροζ πεθαμενι με τη κουκλα θρονιασμενη στο κεντρο και απο πανω κρεμασμενο το μεγαλειο της φυλης,-αν και δεν εχω παει Αστορια,καπου εκει τοποθετω το σκηνικο και πολυ πριν...)
Wednesday, June 13, 2007 1:28:00 AM
Αγαπητέ Κύριε Μιχαήλ Οδυσσέα Γιακουμάκη σαs εκλιπαρώ να πετάξετε τα πινέλα σας (σπούδασε στην Νεάπολη της Ιταλίας Ζωγραφική) και τον υπολογιστή σας (Επίσης, φοιτά κανονικά στο τμήμα Γραφιστικής, της Σχολής Καλλιτεχνικών Σπουδών του Τ.Ε.Ι. Αθηνών) απο το μπαλκόνι.
Αν κατα σύμπτωση μένετε σε υπόγειο ανεβείτε στη ταράτσα και αμολήστε τα απο κέι.
Σας ευχαριστώ εκ τςν προτέρων.
Ρομαντική Τουλϊπα
AKA Flyktaina.
Wednesday, June 13, 2007 4:40:00 AM
Η τροπή που πήρε το συγκεκριμένο thread είναι η cyber-εκδοχή μιας κατάστασης που στον υλικό κόσμο θα ήταν κάπως έτσι:
Περνάω τυχαία από κάποιο κολωνακιότικο σαλονάκι όπου διάφορα τσογλανάκια του "καλού κόσμου", μην έχοντας - και μην μπορώντας κυρίως - να κάνουν τίποτα καλίτερο ψευτο-φιλοσοφούν "περί τέχνης" και "περί αισθητικής", αυτοδιορίζονται κριτικοί της δημιουργίας των άλλων (συνηθέστατο για όσους δεν μπορούν να δημιουργήσουν τίποτα οι ίδιοι) και εξαπολύουν -πάντα ατεκμηρίωτους - αφορισμούς και βρισιές κρυμένα πίσω από δήθεν πιασάρικες μάσκες-ψευδώνυμα (art attack, divette, Flyktaina (β)ρομαντιkή τουλίπα, έλεος! λίγη φαντασία τουλάχιστον?!).
Ο "αρχηγός" αρχίζει να βρίζει, πετώντας μέτριας ευφυίας κλισέ, και όταν κάνω το λάθος να του ανταπαντήσω, πετιούνται τα "τσιράκια" του να συμπληρώσουν τις βρισιές με χαμηλής ευφυίας κλισέ. (Αν τα κλισέ τους ήταν έστω μέτριας ευφυίας δεν θα ήταν απλά τσιράκια αλλά αρχι-τσογλάνια)
Συνειδητοποιώντας το μάταιο της αντιπαράθεσης με την δικτατορία της χρυσής μετριότητας (που πάντα στηρίζεται στα λεφτά του μπαμπά και τις γνωριμίες της μαμάς) μοιράζω διακριτικά μερικές ελαφριές καρπαζιές στα αναιδέστατα τσογλάνια και εγκαταλέιπω οριστικά το πνιγηρό τους σαλονάκι, βγαίνοντας με ανακούφιση στον ζεστό ήλιο του αληθινού κόσμου και έχοντας γίνει σοφώτερος ως προς τις συνέπειες του να ανοίγω διαλόγους με σκουπίδια.
Μ.Ο.Γιακουμάκης
Wednesday, June 13, 2007 7:47:00 AM
@anonymous, χάρηκα πάντως που βρίσκεις κάτι καλό.
Τού Τότσικα δεν τα έχω δει, της Αλαβάνου δεν θεωρώ ότι είναι τίποτα σπουδαίο, λίγο είναι στην κατηγορία "να τα δει ο Δάσκαλος και να μου πει μπράβο", της Θεοδώρου πάλι μου άρεσε πάρα πολύ το "Δάνειο" αυτό το βίντεο δίνει έναν αισιόδοξο τόνο, ανάμεσα στα τόσα και τόσα που βλέπω εδώ και κει. Η τελευταία έκθεση που είδα και επίσης έφυγα χαρούμενος, με την έννοια ότι δεν με δουλέυουν, ήταν του Αλέξανδρου Γεωργιου στην γκαλερι της -δεν θυμάμε το όνομα-κάπου πίσω από το φιξ (με επιχρωματισμένες φωτότυπίες από φωτο ταξιδιών, και επίσης μια πολύ καλή στην Ε31, για το βίντεο, που είχαν μετατρέψει την αίθουσα σε εκλογικό κέντρο.
Αυτή ήταν πολύ "κουφή" και εκτός εξυπνακίστικου πλαισίου.
Τι να το κάνεις όμως, αυτά είναι σταγόνες στον ωκεανό μάλλον.
Πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα τα τελευταία τρία τέσσερα χρόνια, και μάλλον συμφωνω κάπως με τον Αρτ ότι
"Αυτοι οι ζωγραφοι που εγω εννοω δεν κανουν εκθεσεις και δεν συμμετεχουν στα κοινα (ομαδικες εκθεσεις κλπ).Οχι γιατι δεν θελουν αλλα δεν σπανε και το κεφαλι τους να δημιουργησουν ενα κυκλο επαφων ωστε να καταφερουν καποιες παρουσιασεις."
Νομίζω ότι αυτούς που ΔΕΝ ψάχνονται ΤΟΥΣ βρίσκουν, ενώ οι άλλοι ....
Δηλαδή είναι δυο κατηγορίες αυτοί που βρίσκουν τον-την Χ επιτυχημένη επιμελήτ.συλλεκτ.γκαλεριστ. και αρχίζουν ολημερίς το ψήσιμο/γλύψιμο (πολλές φορές και κυριολεκτικά, κι αυτοί που βρίσκει ο-η Χ, γιατί αν δεν τους βρει αργά ή γρήγορα θα την πάρουν χαμπάρι ως σκουδιδομαζεύτρα, και θα αρχίσει το δούλεμα.
Αυτές οι ,ας πουμε, αξιοσημείωτες περιπτώσεις χρησιμέυουν ως καρίκευμα μιας και επόμενο είναι να είναι σπανιότεροι.
Wednesday, June 13, 2007 8:46:00 AM
xaxaxaxa...
na eisai kala megale zwgrafe mas ekanes kai gelasame prwi prwi... to site me tous romantika anwnymous erastes tis texnis einai koryfaio! mporei na eisai kalos zwgrafos, den kserw, alla apo web site... tha kobosoun stis eksetaseis. aparadektou!
alla ekei pou gelasa poly einai sto link "poioi eimaste stin ellada"... patas kai... w! blepeis mono esena!!! wraia lista! to "franchising" opws anafereis tou kinimatos kala kratei... pelatakos eisai kai esy. kali fasi, o kathenas opou mporei na xwthei na noiwthei oti den einai monos tou... alla bre paidi mou, esy xwthikes kai pali monaxos soy eisai!
Tsoglaneee
Wednesday, June 13, 2007 10:34:00 AM
"...να ανοίγω διαλόγους με σκουπίδια."
Αυτο το φασιστοειδές ανάθεμα να φανταστώ οτι παει γαντι με την αντίληψη σας
για το αρχαίο Ελληνικό κάλος και ιδεώδες που χάσαμε ως χωρα? Γιατι το μονο που διακρίνω εγω σε σας περα απο κατι απωθημένα περι ταξικων διαφορων αλα Μαρθα Βουρτση - Ξανθοπουλος, και σε κατι Ελληναρες σαν και σας ειναι ενας μεγάλος κάλος που εχει γινει μόνιμος κάτοικος στον εγκέφαλο σας.
Βγαλτε τη περικεφαλαία αγαπητε να πάρετε λιγο αερα!
H αλήθεια ειναι πάντως οτι εχω βαρεθεί να πινω καφέδες στο σαλονι μου στο Κολωνακι με τα λεφτα του μπαμπά και να μιλάω για την τεχνη.
Πρεπει να βγω στον αληθινό κοσμο επιτέλους, εχετε δικιο.
Δεν ξερω ομως που να αφησω την Porche, εχει γινει τοσο ανυπόφορο πλέον το parking! ...τι ζωη κι'αυτη!
Wednesday, June 13, 2007 12:16:00 PM
Agapite kyrie Mixail Odysea Giakoumaki.
Exete dikio sas katalaveno apolyta.
I douleia sas ksexylizei apo lyrismo romantismo kai eilikrina me syginise o eikastikos sas logos kai mou ksypnise mnimes.
Kserete egw edidaxthein eikastika stin X.A.N ( xristianiki adelfotis neanidwn) kai me tis ypoleipes neadides xristianes adelfes prospathousame totenes gia na ftasoume se ypsila epipeda texnis opos to diko sas.
Exete dikio na eknevrizeste me tin Romantiki Toulipa alla sas diavevew einai kalo koritsi mono pou zilevei otan vlepei zwgrafiki anwteri tou epipedou tis.
Min tin pareksigeite.
Sas symvoulevo na min ksanapatisete edw , edw ontos syxnazoun kolonakiotika skoupidia .
eiste efprosdektos sto diko mou blog opou tha aisthanthite san sto site sas.
Kai sas yposxome na prospathisw mexri telefteas ranidos melanis pou mou apemenei meta to sumi-e na prospathiso na sas proksenepso stin Romantiki toulipa.
Meta timis
Calypso Larah
Wednesday, June 13, 2007 12:46:00 PM
παιδιά πλάκα είχε αυτό αλλά Ok.
μην το γαμάτε...
Wednesday, June 13, 2007 1:46:00 PM
Το δίλημμα "Art or Fart?" είναι κατωχηρωμένο στο όνομά μου ως κίνημα του πρώτης δεκαετίας του 22ου αιώνα. Πώς λέμε neen, dada, τον 21ο, έτσι. Με λαμβάνεις Αρτυ?
Πω πω, τί γίνεται εδώ? Λίγες μέρες έλειψα και πάλι τσακώνεστε?
Wednesday, June 13, 2007 3:54:00 PM
lol
βαλε ταξη καραμητρο!
Wednesday, June 13, 2007 7:41:00 PM
a ma na sou po... kai ti einai tora afti i teratogenesi? giati den exigeis sta paidia pos edo grafoume ellinika? mikroi megaloi.
Wednesday, June 13, 2007 8:54:00 PM
Exw na kanw mia paratirisi loipon!
Auto pou prwta apo ola exw na prosapsw se olous autous tous thewritikares palious kai neous einai oti kanoun mia volta sta diethni udata, psarevoun mia ideoula kai mas tin eisagoun meta, sunithws san prototipi, semas tous ithageneis edw.
Auto vevaia einai to provlima olis tis sugxronis elladaras. Apo to 1821 tsakonomaste pious tha antigrapsoume. Akomi kai yia na apoktisoume ethniki tautotita.(genia tou 30,metapoliteusi, k.l.p)
Oi euthines twn kalitexnwn yia oli auti tin sunxisi den einai katholou amelitees. To volema kai h tempelia einai kuriarxa!
Meta paratirw oti stekomaste polu sto eidos, les kai auto einai pou kuriws vazei to noima.
Ti thelw na pw:
To zitoumeno yia mena einai kata poso mas afora ena thema yia na katapiastoume me auto. (kai den ennow mono prosopika)
Kai den exei simasia ti ginete se alles koinwnies. An theloume kati na poume, pera apo ellinaries, prepei na afougrastoume tin dikia mas koinwnia kai tin thesi pou exei h theloume na exei ston kosmo.
Tha doso ena paradeigma apo ton diko mou xwro pou gnwrizw kalitera:
Koita3te ton gauro.
Mazeuei kathe xrono kai apo enan h duo paiktarades onomata, teloiwmenous omws, pou den tous thelei kaneis e3w me auta ta lefta.
Kai perimenei kathe xrono na kanei tin megali epelasi sta eurwpaika pedia twn maxwn kai tis podosfairikis kata3iwsis. Mazeuontai ta gaurakia sto tigani kai thriamvologoun, molis mpei o oktwmvris omws, ston kanape!
Kai arxizei meta to Fws kai o Prwtathlitis kati peri eurwpaikou katestimenou kai adikies kai cia!
Omws den tous peirazei, stin elladitsa mauta kai me keina pali prwtoi einai!
Kai h zwi synexizatai!
Kati mou thimizoun ola auta,
Mallon tis foveres ellinikes epidromes stis biennale kai stis ARCO, gemates megales prosdokies kai thliveres apogoiteuseis.
Alla nomizw pws tha poume ki alla giro apo to thema...
Agapite "The Sleeping Stradioti"
sto euparousiaston kai filokallon site sas kai eis to link "τιμοκατάλογος" anepaisthitws sunantisa duo (2) erga sas me tilo:
"Αυτοπροσωπογραφία ως κύριος του 16ου αιώνα" sto tmima "Ζωγραφική & Σχέδιο" eur500
kai "Κάθαρσις" sto idio tmima eur1650.
sas zeitw tin adeia na ta topothetisw ws desktop stous duo(2) ilektronikous upologistas pou diathetw dioti polu ta igapisa!
Alitheia sto TEI sto tmima grafistikis ti akrivos kanete?
Thursday, June 14, 2007 11:38:00 AM
Πέστα Δημήτρη, μας τα έχουν ζαλίσει οι λιμανίσιοι...
lol
την καλημέρα μου σε όλους και πρωτίστως στον αξιότιμο κ.κ. Καραμήτρο, την γραμματέα του οποίου πολύ εσυμπάθησα!
+ma
Thursday, June 14, 2007 1:03:00 PM
ηρωα μου σε παρακαλω ανοιξε ενα νεο post ωστε να λαβει χωρα ενας επικοδομητικος και πολιτισμενος διαλογος για τον ρολο των ιστορικοεπιμελιτοθεωριτικοδημοσιογρφοντιλεροδιευντομουσιοφιλοτεχνων στην Ελλαδα
Thursday, June 14, 2007 1:21:00 PM
οχι δεν σε εμπιστευομαι.Θα ξεκινησεις νορμαλ και στη πορεια θα παρεις αναποδες και θα το διαλυσεις το ποστ.
lol
Thursday, June 14, 2007 1:29:00 PM
οτι πεις εσυ πασα μου
Thursday, June 14, 2007 1:50:00 PM
xaxaxaxa που σε βρηκαμε εσενα ρει?
:p
Thursday, June 14, 2007 2:19:00 PM
@σαραβάκε μου πλανιέσαι - όσο αφορά σε μένα [prosexte ellinika] ό,τι ιδέα πλασάρω είναι δική μου.
@+ma μήπως γνώρισες τη γραμματέα του Alex? Γιατί τη δική μου την έιχα πάρει μαζί μου στο ταξίδι.
Thursday, June 14, 2007 2:50:00 PM
@+ma μήπως γνώρισες τη γραμματέα του Alex? Γιατί τη δική μου την έιχα πάρει μαζί μου στο ταξίδι.
χαχαχαχα... κι εγώ μαζί σου στο ταξίδι ήμουν! θυμάσαι εκείνον τον πονηρό ταξιτζή που σου έκλεινε το μάτι με νόημα; είναι πρώτος μου εξάδελφος. εγώ ήμουν εκείνος που πούλαγε το σάμαλι, στα αριστερά.
+ma
Thursday, June 14, 2007 3:03:00 PM
.
μπαρντόν?
.
Thursday, June 14, 2007 4:08:00 PM
To epipedo peftei olo kai hamilotera..Apo ta kornizadika sto podosfairo!
Eisaste tragikoi..
Thursday, June 14, 2007 4:19:00 PM
γεια σου ανώνυμε! βάλε μας σε τάξη!
lol
λοιπόν, αύριο φεύγω με τον περιοδεύοντα μεταορθολογικό εκδοτικό οίκο (rofl), οπότε θα τα πούμε αγαπητέ Art + φίλοι από δευτέρα. καλά να περνάτε
+ma
Thursday, June 14, 2007 4:51:00 PM
anonyme mipws eisthe basketofilos?
Eseis oi basketofiloi eisthe pio conseptual!!!
Thursday, June 14, 2007 4:56:00 PM
+ma απαξιείς να εξηγήσεις? Αλλο κι αυτό. Ε, να, καλά λέει κι ο ανώνυμος, τόχουμε ρίξει το επίπεδο.
Thursday, June 14, 2007 6:48:00 PM
Τα επιπεδα ειναι για τους επιπεδους!
Thursday, June 14, 2007 7:16:00 PM
Art έγραψες ιστορία.
Σε ενέπνευσε βλέπω το κίνημα ArtorFart - για το τελευταίο σου post λέω . .
Thursday, June 14, 2007 8:24:00 PM
Den vriskw kanena endiaferon se anthrwpo pou sundiazei, ekleptismenh eufiia kai kuriolektika anithiko xaraktira. Tupou: tourkobarok.
Baltzakon
Thursday, February 14, 2008 5:04:00 PM
den uparxei psuxh edw;
Baltzakon
Sunday, February 24, 2008 8:09:00 PM
Γραψε http://artattackgr.blogspot.com αυτο εδω ειναι παμπαλαιο ποστ
Sunday, February 24, 2008 10:04:00 PM
Post a Comment:
<< Home